älskar regnet!

Ja, de är sant faktiskt. Idag får de regna hela dagen, de är såååå mysigt! Bara vara hemma å drälla i pyjamas byxor hela dan! Sitta i soffan och dricka te!



Igår kände jag mig väldigt kreativ, kan inte minnas sist jag höll i en pensel så nu är de dax att damma av sin passion och hobby igen! Igår började jag att fila på en tavla, inspirerad av 50 tals kvinnor, mönster och möbler från de as coola 50`s! Tänk er damer i coola frisyrer, långa handskar, ciggarett pinne hårt sminkade ögon,papiljotter, vackra hattar, höga stövlar, små bröst och låååånga ben! De är typ de som snurrar runt i huvvet på mig just nu... Hmm så nu ska de bara kladdas ner på en canvas med en massa härlig acryl färg! Ska äntligen sätta ihop mitt fina, braiga stafli som jag fått av Janne & Ingela för ett bra tag sen!



Älska verkligen 50 talet, visst är de coolt?!

Posaren!

Ses snart, nu ska jag MÅLA!!!!


Kommentarer
Postat av: therese

fin liten tjej, underbart namn med :-)

2011-08-23 @ 16:43:34
URL: http://annuentherese.blogg.se/
Postat av: Lina

haha, du ska inte säga något pylvan. Du är med superdålig på att uppdatera!! ;)

Längtar tills ni kommer ner!

PUUUSSS

2011-08-26 @ 10:11:01
URL: http://linaester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0