De var inte igår....

Hola!
Näe, de var verkligen inte igår! Oj, vad har hänt sen sist... Jo vårat lilla troll har ju fyllt 1 år och haft sitt första födelsedagskalas såklart! Min lilla strumpa har blivit så stor, 6 st tänder, 76,5 cm lång och 9,5 kg tung! Massa härliga lockar på de och bara en massa bus på gång hela tiden!


Vi kunde såklart inte hålla oss så hon fick ett par presenter på morgonen efter hon fått höra en härlig stämma som sjöng för henne! Vi hade ju lite back up av mormor & morfar som kom dagen till ära!

 
Såhär fin var hon på den stora dagen! Hon passar på å pilla näsan lite innan kalaset.. 
Grill buffé


 
Behöver jag säga att hon älskade hela dan! Så nu har vi hela lägenheten full av leksaker att snubbla över.. :) Idag har vi tvättat upp alla fina kläder som hon fick också! :) De var iaf en härlig dag & kväll med goa glada gäster! ♥
Jag har börjat jobba igen nu, eller de är andra veckan nu, känns bra! Roligt för pappa att få vara hemma lite med vår gobit! Tänk sen när man ska lämna på dagis, jag kommer nog få en chock! Tänk att bara få gosa med sitt barn ett par timmar innan läggdax.... Usch, ingen go tanke alls!
Näe nu ska jag skaka liv i Rickard som tar en power nap i soffan (slitigt å vara pappa ledig) ;) för jag e lite sugen på en film...

Ha de bäst så hörs vi säkert snart igen!
Puss & kram!


Kommentarer
Postat av: Lina

Ja, vi får hoppas det! Haha nej det är klart, modellandet kommer ta upp all min tid ;)

2011-08-09 @ 12:30:04
URL: http://linaester.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sötnos, ett år - tiden går vansinnigt fort! Benjamin ritade hela er familj imorse. "Vad målar du?" frågade jag. "Ickad! Yvva! Meeeeejaaaaa!" så kikade han ner på sina tre krumelurer på pappret och sa "hej!" till er allihop, hehehe. Kram på er!

2011-08-14 @ 10:02:27
URL: http://fillansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0