Med handen i kakburken!

Gomorron gott folk!

Så har de hänt, Meya har ätit sitt första lördags godis! Om hon gillade de? Fick syn på världens lyckligaste lilla dam i lördes morse. Som vanligt så satte jag ner henne på sin filt på golvet när jag skulle ut i köket för å göra välling, passade på att sätta på lite kaffe också. Där stod Meya med choklad runt hela munnen när jag kom ut i vardagsrummet, tuggade och njöt av smaken av gräddkola! Blicken när hon fick syn på mig var helt oslagbar kan jag säga, skyldig på ngt sätt! :) I sina små händer hade hon samlat på sig några gräddkolor som hon höll krampaktigt i :) Ha ha!


Annars så går hon runt med telefonkatalogen på dagarna, de gillar hon :) Kommer nog ta ett tag innan hon går vår lilla försiktiga tös...


Är de höst nu? Tog på mig strumpor nyss för första gången på länge...trist. Igår var en riktigt regning söndag. Vi hälsade på Camilla & Robin så barnen kunde leka lite. De var mysigt!
Sen var vi bara hemma och tog de lugnt, jag och Rickard tittade på Big Fish på kvällen och den var underbar!

Tandtrollet Meya!

Favvo stället!

Mys en regnig söndag

Puss sålänge


Kommentarer
Postat av: Lina

Hihi ja, visst har jag! ;)

Jag ska spara en burk till dig! :) Pussspuss!

2011-08-18 @ 20:41:20
URL: http://linaester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0