BVC



Idag var jag med Meya på BVC, vi fick den underbara tiden 8.30... puh, inget slökaffedrickande i soffan idag inte! Allt var bra med Meya, fast jag vet inte hur lång hon är för hon vägrade lägga sig ner för att bli mätt! Fast de fanns en såndär som mäter när man står mot väggen, så då frågade jag om vi inte kunde mäta henne mot den? -Nej, den mäter vi bara barn från 3 år med, fick jag till svar.. Hmm, man kanke kan tänka lite utanför ramarna ibland...    "Vi har ett barn som inte vill lägga sig ner för mätning, men som går och står och är ganska lugn av sig och vi har ju en mätare på väggen....hmmm - Nej men hon är jue inte 3 år, så då går de ju inte!" Jag var sugen på att ställa henne där ändå och mäta, bara för att bevisa för henne att det visst hade gått!




Meya läser GT..
Sådär, ja nu är jag värd en liten tip top, visst?

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0