Bulle på jäsning :)


Nu är verkligen hösten här och det är så himla mysigt tycker jag! Det är nu man ska mysa med sina nära & kära utan dåligt samvete för de fina vädret, näe nu kan man ligga på sofflocket å jäsa så mycket man vill! Film maraton feelingen är här! :)

Men de var ju några fin fina dagar förra veckan å då passade vi på att vara ute!De gillar Meya :)


Lite sandlåda e ju aldrig fel :)
Så blev de en tripp till Stättared med, till alla fina djuren!








Stora damen, nu händer de verkligen grejjer hela tiden! Hon har börjat gå lite själv nu typ 15 steg försiktig som hon är :) Men hennes egen vilja är hon inte ett dugg försiktig med, de låter hon oss få föra med besked! Hjälp, hur ska de bli sen när hon blir tonåring?! Näe, de vill jag inte ens tänka på :) Det är bra med en stark vilja!

Ja, idag är de kanelbullens dag tydligen, ska passa på å vräka i mej iaf en :) Vår egna lilla bulle som just nu ligger på jäsning är inte färdigbakad förens i slutet av mars! :) Ska bli spännande... Snart har vi två små troll ♥

Nu ska jag slänga ihop en matlåda till jobbet, sista veckan nu senså ska jag vara mammaledig till i början av januari! Saknar mina mammor så himla mycket, nu har jag mycket att ta igen och många lattor att dricka! :)

Puss & kram på Er!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Så mysigt!!! Jag är hemma varje torsdag med Benjamin, ses gärna över en latté och lite bus! Kram på er!

2011-10-04 @ 18:30:56
URL: http://fillansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0