Glad, arg, glad, arg.....


Myser i min ensamhet och tittar på Idol, men blir bara uttråkad.... Har liksom inte hittat någon jag gillar sådär mycke att jag får gåshud när dom sjunger. Tycker ingen är speciellt bra förutom Robin tror jag han heter... jaja, kommer nog hoppa Idol nu. Är iaf tok mätt, värmde taco chips med riven mozarella och in i ugn med det och till detta hemmagjord guacamole med massa vitlök! Inatt lär de inte komma några Halloween spöken till mej iaf..Men det är hur gott som helst!

I morse hämtade Meya sina skor och sin overall, satte sig på golvet å försökte klä på sig, hon tyckte tydligen att vi skulle gå ut kl 8... Med hennes temprament och vilja kommer man nog vart man vill i livet, att dom orkar dom små liven! :) Hon lyckades släpa upp sin grån kaffe slörpande morsa från soffan..... Kl 9 satt vi i bilen på väg till öppna förskolan för å hänga på låset. Älskar verkligen öppna! Meya träffar andra barn, jag träffar trevliga mammor och pappor, tar en kaffe, tittar på Meya när hon leker, helt perfekt! Och efter ett par timmar åker jag hem med en väldigt trött men nöjd liten dam som vill sova i ca 1,5 timme!


"För jag heter faktiskt Meya, och jag är faktiskt sur!!"

- Och nu är jag glad igen!



Men trots att tålamodet inte är det allra bästa ibland och jag himlar med ögonen så dom snart hoppar ut från nuvvet, så är hon min älskade lilla goa trollunge! Bäst i hela världen är hon!

Näe, nu ska jag ta en liten shower power och så ska jag lägga mej i soffan när Helenius hörna börjar sen blir de lite läsa min "kärringa porr" pocketbok: Sagan om Isfolket på de sen lär jag somna efer den här dan, ja just de ska ju jobba imån också!

Ha en underbar kväll Ni
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0