Blåvitt & gamla minnen

Hola!

Vaknade i morse med ont i halsen + lite hängig, segt... Har väl fått lite av Meya som haft feber sen i torsdes men nu är hon hostig och förkyld stackaren :(



Jo, det är idag de gäller. Ikväll spelar Blåvitt sin premiär match och göbben är helt extas!
Vi räknade inte riktigt med att få vänta såhär länge på vår lilla bebbe så han hade redan lagt fram händelsen lite snyggt i stil med - jo, tänkte de kunde vara skönt med lite egentid med lilla bebisen så jag kan ju ta med mig Meya till farsan och titta på matchen då.. Hehe! Och nu är han nervös BÅDE för matchen och att jag typ ska ringa i typ straffläge och berätta att vattnet gått! :) Vi får väl se om han vågar busa med pappa ännu..

För exakt 4 år sedan så var jag och Sandra på lite äventyr såg jag för ett tag sen när jag bläddrade i mitt pass.


Inca Trail!!! En vandring genom berg och skog på 4 dagar! Kan jag verkligen rekomendera till den som inte bara reser med "all inclusive" ;) Fast det var verkligen lyx ute i det fria! Helt fantastisk mat lagad till oss varje dag av kocken. Som ni ser så bär man bara sin lilla rygga och resten bär denna killen...


Knep ihop näbben illa kvickt från lite gnäll om värk i knäna kan jag lova!


Vackrare utsikt får man leta efter enligt mej iaf!
Machu Picchu


-Okej, då håller vi tummarna för Blåvit (för husfriden) och att bebisen vill komma ut någongång!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Harregud e de redan 4 år sedan?! Sikken underbar resa det var,glömmer aldrig barbietanten,,,haha!

2012-04-02 @ 13:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0