sköna söndag...

Gokväll på er!

Hoppas att ni ligger på sofflocket och bara har de gott såhär en slappasöndag...
Om två veckor börjar jag jobba som vanligt igen i typ 1,5 månad innan det är dags att vara mammaledig igen. Kommer knappt ihåg hur de känns att ha den berömda söndags ångesten som smyger sig fram sådär på kvällen. Går in i vecka 30 nu, så nu börjar de närma sig... Tänk att man ska gå igenom allt igen. Packa BB väskan, värkar, förlossning... Jag som knappt hunnit vara gravid känns det som.

När jag väntade Meya så var jag liksom inne i min egna lilla värld och brydde mig inte så mycket om ngt annat om jag ska vara ärlig, fast nu så är de verkligen full rulle hela dagarna, jag vankar efter Meya som springer full fart mot vägen där alla bilarna kör, vankar tillbaka med en sparkandes och gapande liten sessa medans min rygg håller på att gå av på mitten och så måste jag flåsa i en halvtimme... Fast till sommaren ska jag vara lätt som en fjäder ;)

Stora dagen för Meya OCH mig är på tisdag, första dagen på dagis, ska bli spännande. Jag tror att hon kommer att älska det.



Nu börjar jag bli nyfiken på vad de är för en liten krabat som håller mej vaken om nätterna ♥
10 veckor kvar nu. Snart ska man ut i barnvagns djungeln igen för att köpa syskonvagn. I onsdes rensade vi lägenheten på skitsaker och körde en full bil till tippen. Istället för att "boa" och spendera galet mycket pengar på saker som bebis "måste ha"så får vi rensa och göra plats åt den nya stjärnan :) Det är iaf väldigt skönt att kasta saker, ingen risk att man blir en såndär extrem samlare. Hehe!


Meyas mormor och morfar var här och hälsade på fre - lör det var göramysigt! :)


Ha en go kväll ni!


Kommentarer
Postat av: Johanna

här är en till med som hålls vaken på nätterna av det lilla pyret i magen! Halv fem är klockan, vad gör jag uppe liksom? :) kram till er, ska bli så spännande att träffa meyas lillebror!

2012-01-09 @ 04:34:01
URL: http://fillansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0