Loui

Minns knappt hur man bloggar de var ju hundra år sen sist...

Livet som tvåbarnsmamma är faktiskt riktigt mysigt! Loui är verkligen världens snällaste lilla bebbe! Och Meya har aldrig varit ett jobbigt barn heller, så jag njuter av varje sekund!



Här är han mitt lilla hjärta!

På fredag blir han 8 veckor gammal fast det känns som om han funnits hos oss jämt :)
Loui föddes den 6/4, på långfredagen och den var lååång kan jag lova!
Men har var ju verkligen efterlängtad, 10 dagar " försenad" vår lilla goding!
3395 gr vägde han och 52 lång.


Lycka för att han mår bra, lycka för att äntligen få se de lilla livet.
Här snurrar de en massa tankar och känslor runt i huvudet. Är glad att detta är den sista förlossningen jag går igenom. Älskar att vara gravid men när bebis ska ut skulle jag helst vilja vara sövd, hehe.
 
Kärleken till en liten människa som har levt i min mage i 9 månader är den största kärleken av alla! Fast kärleken till Meya svämmar över så finns de precis lika mycket kärlek som svämmar över för vår älskade lilla Loui....


Loui är en jättemysig liten kille, äter, sover, gosar,pratar nästan lika mycke som sin pappa gör efter
en öl ;)

Kram på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0